torsdag, oktober 15, 2009

4 x mössor...



Nu drar vi gång då ;)

Det har inte blivit så himla mycket sytt, desto mer mönsterritning. Men nånstans måste jag ju börja. Mönster kan man ju aldrig få för många av ;)

Några mössor har det ändå blivit... en mössa till stora tjejen har tyvärr sprungit bort så den finns inte med på bilden, antagligen så är det lagd på ett superbra ställe, och nu hittar jag den inte :( Tur att mamma kan fixa nya ;)

Alla fyra mössorna är fodrade med fleece. Samma grå fleece som de två översta även har på utsidan. Ljunglila och svart trikå ytterst på de två nedersta mössorna. De enda mössorna som egentligen blev bra i modellen är de två som är helt i fleece. Det ser ut som att båda bebismössorna är sydda efter samma mönster, men så är inte fallet. Den med svart trikå är för liten... även den med lila trikå är lite liten.. min minsta dotter är 5 månader, kanske skulle den passa på en yngre bebis..


3 kommentarer:

WilleBus sa...

Hej! Blev bara lite nyfiken när jag hittade en liten hälsning hos mig ;) Ser framemot att se vad som kommer att hända inne i din blogg. Hälsningar Jennie

Joachim sa...

Oj!! Blev jag den första att läsa i din nya blogg???!! Och jag som inte ens kan sy i en knapp....(nästan) :-)
Lycka till
Joachim

Äppel Päppel sa...

Hej!

Vilka fina mössor! Lycka till med bloggandet!

/Lina