lördag, november 07, 2009

samma lika




Tjejerna har fått lite kläder. Tunika och tight. Det blev ett helt egetkomponerat mönster. Tunikan har jag haft en köpetröja som utgångspunkt och tightsen har jag gjort på ett hum, för jag hittade inte tightsmönstret......

Mellans tights blev lite trånga över rumpan och Lillans blev lite korta i benen.. Men då vet jag det till nästa gång.

Raglan och mudd i halsen gjord av tyget... På lillans tröja gjorde jag en lååååång mudd i ärmslutet så att det inte syns nån ful söm när man viker upp ;)

Material: Trikå som är lite stickad.. inte supertöjbart. Ljusturkos och ljusbrun.

Mönster: eget

Bra: Att raglantunikan blev så jäkla bra!!

Dåligt: Stl på tightsen blev lite sisådär... men då har jag lärt mig något nytt idag...

4 kommentarer:

Mejja sa...

Gud vad duktig du är tjejen!

Kram

Camilla sa...

Snyggt! Ååå vilka godingar. =)
*kram kram*

od Andulky sa...

Så himla söta!! Jättefina set!

bokabosus sa...

Tack så mycket! Kram på er alla ;)