söndag, december 13, 2009

lite nytt...




Tjejerna får var sin tröja som hör ihop med byxorna som finns i tidigare inlägg.

Mellan har provat sin tröja och den passar, medan lillan inte har provat sin så det blir en vild chansning. Båda är sydda efter köpetröjor som bas med olika ändringar gjorda. De blir julklapp!

Lillans halsringning gjorda jag som ett V, så att det ska bli lättare att dra över huvudet.. jag fick allt fundera lite för att få mudden som jag hade tänkt.. haha, men det gick bra till slut.

Stora killen får sina beställda pyjamasbyxor i julklapp.. han har provat dem, men jag slår in dem så att det blir fler paket. det var ok för honom.. nu när han är så stor så blir det ju färre paket eftersom allt är dyrt, så lite extra paket är ju aldrig fel =) De är ganska så stora, men han vill ha dem så. Han har också valt att ha vit mudd nertill.. Mönster Ottobre, men gjorda 6 cm bredare..












3 kommentarer:

Maria sa...

Hej! Hittade dig på FB via Tezz och såg där din länk som jag klickade på.

Maria sa...

Och ja allt är fint med oss vet du. Med er då? Hur gammal är minsta tjejen? Nova är två som Alice vet jag ju. Ja i februari kommer barn nummer tre :)

Kram Maria

Pernilla sa...

Snygga tröjor =)