onsdag, november 25, 2009

NU!!!!




.......är även Mellans kläder färdiga. Jösses vilken pärs. Men som tur var så kunde affären lägga undan tyg så att jag kunde köpa mer och sy nya kläder till Mellan ;) Jag kommer som sagt aldrig göra samma velour-misstag igen.

Nu har ju alltså Lillan tre tights och tre kjolar i samma tyg, men det får vara så nu. Annars så fick jag ju slänga det. Nu gör det inget om det kommer lite spyor, bara att byta kläder ;)

En var sin klänning blev det också. Givetvis så skulle ju även Mellan ha en kjol ;)

Jag har som synes lite svårt att enbart sy ett plagg i taget. Syr gärna en hel outfit på en gång. Så det tar ju lite tid innan det kan komma upp nåt på bloggen. Även sist gjorde jag 4 plagg på en gång och nu 7 st delar ;) Men den som väntar på något gott.....

Nu på tur står en julklapp till sonen....... tyget är på tvätt och sen är det dags.

4 kommentarer:

SiriR sa...

Så masse fint du har laget i dette søte stoffet:)

micsan sa...

Fint som vanligt:D

Maria sa...

Vad mycket fint du gör! Du är hur duktig som helst ju. Och en till dotter har ni fått ser jag. Grattis i långt efterskott!

bokabosus sa...

Tack allihop!